2011. augusztus 13., szombat

BOLDOG PÁROK- HÁLÁS PILLANATOK

A cukrász legnagyobb fizetsége, ha a megrendelő azaz a pár, elégedett volt a munkáddal. Erre a legékesebb bizonyíték az amikor látod az adott pillanatban a boldogságot az arcukon.De mivel nem lehetek ott a jeles pillanatban, amikor meglátják a tortát amit alkottam, marad a fénykép ami megőrzi az örökkévalóságnak . Megmutatnék nektek párat azon képekből, melyek a kedvenceim .
Gyűjtöm az ilyen fotókat . A szereplők valamilyen módon közelebb kerültek hozzám az átlagosnál, talán kicsit barátibb hangulatú volt velük a beszélgetés az átlagosnál. Persze ez nem azt jelenti, hogy a többi párral nehezebb lett volna a kommunikáció, de a velük való beszélgetés fesztelenebb volt.

  

Nóráék története számomra egy nagy sikertörténet.Budapestről azért jöttek hozzám, hosszas nyomozómunka után, hogy kedvenc csokoládés-túrós desszertjükből alkossak számukra tortát.Nagyon kedves emberek és hálás közönség voltak nekem. A mai napig szeretettel gondolok rá, hogy kitartó internetes keresgélés után jutottak el hozzám.Ezúton is köszönöm nektek :)




Szilvi és zsolti nagyon kellemes társaság voltak. Az első beszélgetés alkalmával megtaláltuk a közös hangot és ami nem utolsó engedték, hogy segítsek nekik az édességkavalkádban eligazodni. Vidáman telt velük az egyeztetés  és nagyon hálásak voltak a számukra készített édességekért. Megjegyzem nagyon jól összeállítottuk a desszerteket az esküvőjükre.A vacsorához a már jól ismert MATIAS-mousse választékból állítottunk össze egy széles választékot, amit gazdagon díszített gyümölcsös tortákkal egészítettem ki.Köszönő ajándék gyanánt, apró kis mignonokat készítettem nekik a menyasszonyi torta hangulatában és ezeket díszes kis dobozokban adták a búcsúzó vendégeknek.Nagyon köszönöm ezúton is, hogy engem választottatok és remélem sűrűn találkozunk a MATIAS-ban.




Vikiék tortája is nagyon fontos volt a számomra, annál is inkább,hogy Vikivel kollégák voltunk évekig. Nagyon igyekeztem hogy minden tökéletes legyen a tortájukon, ezért mindenre aprólékosan  figyeltem.Igyekeztem csalódást nem okozni, hiszen mindent rám bíztak a tortájukkal kapcsolatban mondván:  úgysem csináltál még csúnya tortát.Köszönöm nekik is, hogy én készíthettem a tortájukat, szerintem nagyon passzolt hozzájuk.



 Végezetül Gabi és Róbert esküvője már ismerős lehet számotokra. Az idei szezon egyik kimagasló élménye voltak számomra. Az ő történetüket már ismerhetitek a blogból. Ezeket a képeket nemrég kaptam és szerettem volna megosztani veletek. Valamint kaptam egy képet amelyen közösen  szereplünk .

Sajnos kilógok a képből, mert én már hazafelé készültem amikor a kép készült.



Gábor és Noémi esküvője Bikalon volt, Győrből szállítottunk a számukra tortát, desszertet és minden finomságot amire szükségük lehetett.Gábor a Matias pincészet főborásza, ezért is fontos volt számomra, hogy minden tökéletesen sikeredjék.Nagyon aranyos és hálás vendégeim voltak. Noémi arcát látva megérte ezt a 150 szeletes tortát elkészíteni :)



Ha végignézitek a képeket érdemes megnézni a párok arcára kiülő mosolyt, ami a munkánk legnagyobb jutalma .




   Folyt. köv.....

3 megjegyzés:

  1. Olyan jó olvasni, hogy milyen szeretettel beszélsz a munkádról, ez engem teljesen elvarázsol! Biztosan ettől olyan tökéletesen szépek a tortáid.

    VálaszTörlés
  2. Érezni mennyire szeretet a munkádat :) Valóban a mosoly a legjobb fizetség.

    VálaszTörlés
  3. Osztom Gabi véleményét, ritka az ilyen ember aki ilyen szeretettel beszél a munkájáról és az emberekről! Szerintem ez az egyik forrása a sikerednek! Az ilyen képeknek köszönhetően erősödik meg bennünk az érzés, hogy miért is érdemes ezt csinálni!

    VálaszTörlés