2011. augusztus 10., szerda

FORMATORTA 2.RÉSZ ( visszatekintés)

Ismét mutatnék nektek néhány képet a formatortáim közül, de ezúttal nem a jelenlegi tortáimból fogok mutatni párat, hanem kicsit visszautazok az időben. A bemutatott torták némelyike már csaknem 10 évvel ezelőtt készült és ha visszanézem őket sok változtatni valót látok rajtuk. Azért is osztom meg veletek ezeket az emlékeket, mert szeretném ha látnátok, hogy mennyi fejlődésen megy át az ember az évek alatt. Sokkal kidolgozottabbak és kifinomultabbak a munkái ahogy múlik az idő.





Az első kép egy próbálkozás volt és sokat gondolkodtam rajta, hogy miként tudnám megvalósítani.Ez tényleg majd 10 éves történet és ma is szívesen vállalom a képet:)
A whisky-s üveg is valami hasonlóan régi készítmény, talán ez volt az első üveg alakú tortám. A dinoszaurusz már későbbi torta és emlékszem gyorsan kellett rögtönöznöm, mert nem volt sok időm a készítésre.(ez azért meg is látszik rajta)








Ezek a torták az otthoni próbálkozásaim eredményei, a képek nem valami jó minőségűek, de kérlek nézzétek el nekem.Ezek mindegyike régi, megbecsült vendégeimé voltak.Mint mondtam ezzel a bejegyzéssel az volt a célom, hogy megmutassam mennyi fejlődésen lehet keresztül menni ha nagyon kitartó vagy .






Ezeket a figurákat is 10 éve készítettem még, saját elképzeléseim alapján jöttem rá a megvalósításukra .Ezekre nagyon büszke voltam, mert ezek voltak annak idején a legjobban sikerült figuráim.


Ez egy kis személyes emlék.(hát igen itt még tényleg fiatalabb voltam)








Próbálkoztam annyi mindennel, még csokoládéval is kísérleteztem.De végül maradt a karamell az igazi önkifejezés.Remélem nem volt túl unalmas ez a visszatekintés .

2 megjegyzés:

  1. Én a frissen elkészült tortáimon is sok változtatni valót látok! :)
    Ezek a kis figurák karamellből készültek?
    Egyébként a dinoszauruszos torta igazán jó lett, el sem tudom képzelni, azon mit lehetne még változtatni!

    VálaszTörlés
  2. Gabi drága a figurák nem karamellek, hanem marcipánok . A dínón pedig lehetne mit dolgozni hidd el:)

    VálaszTörlés