2011. szeptember 21., szerda

BOLDOG SZÜLINAPOT GABI !




Még egy tortát szeretnék veletek megosztani, nem is azért, mert annyira különleges lenne , bár nekem az. A torta maga egy egyszerű, de nagyon kis elegáns.A legfontosabb a tortában az, hogy egy olyan vendégem kapta a családjától, akit nagyon szeretek. Gabi már évek óta viszi a tortáimat szerte a környéken és mindig nagyon hálás vendégem volt. Számtalan kihívást és ötletet köszönhetek neki. Minden alkalommal vannak elképzelései és minden tortát személyre szabottan rendel az ünnepelt ízlésének, érdeklődési körének megfelelően .
Nagyon hálás vagyok neki és családjának amiért kitartanak mellettem évek óta és egyben remélem, hogy a jövőben is engem választanak majd.
A torta a közkedvelt Matias torta volt amit halvány zöld marcipánnal burkoltam és a tetejére is halvány zöld virágot ültettem. Gyenge kis inda- mintát rajzoltam rá és ezt 18 karátos arany füstlapokkal díszítettem. A torta oldalát intenzívebb zöld szalaggal tekertem körbe és masnival zártam le.
Az arany díszítés azért is járt neki, mert Gabi az egyik abszolút aranyérmes vendégem, ezúton is: BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK.


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, és jól áll neki az arany! Lehetne többet tudni erről az arany technikáról?Tudom, hogy receptet nem árulsz el, de azt meg lehet tudni, hogy ízvilágban mégis milyen a híres Matias torta?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ez a torta ne lenne különleges? Hát, nekem úgy ahogy van, az egész bejegyzés a torta, ezekkel az aranyfüst lapocskákkal, indákkal - mind egy másodperc alatt lettek a kedvenceim! ...nagy-nagy vágyam, hogy a következő születésnapomra te készítsd a tortámat! :)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakoznék! Nagyon különleges. Nagyon szép a halvány zöld marcipán és számomra (is) nagyon különleges az aranyfüsttel való díszítés, főleg, mivel ezt inkább csak a cukrászdák engedhetik meg maguknak.

    VálaszTörlés
  5. Gabi! Csak össze kell hoznunk ezt a látogatást... ;-)
    Csatlakoznék, szerintem is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés