2011. szeptember 25., vasárnap

SZEMÉLYRE SZABOTT TORTA , FOTÓKKAL



A hétvégén ünnepelte Győr egyik legsikeresebb vállalkozója az ötvenedik születésnapját. Ezen alkalomból a családja szerette volna valami személyes vonatkoztatású tortával meglepni a számára tartott fogadáson. Az elképzelésük az volt, hogy legyenek a tortán fotók a helyi vállalkozásairól egy téglalap alakú tortán. Ezzel szemben én azt gondoltam, hogy a képeket kör alakú tortákra ragasztom ostyából. A négy szintes torta úgy épült fel, hogy minden második torta magasabbra lett töltve és erre raktam a képeket. A köztes torták laposabbak voltak, ezzel azt a célt szolgálva, hogy kihangsúlyozzák a képeket. A laposabb torták szélesebbek lettek, így még látványosabb lett a torták közti átmenet, de éppen annyival lettek csak  szélesebbek, hogy kellő betekintést biztosítsanak a fotókra, melyek szépiában készültek.A torta közepén kiálló plexi lap, mint egy nagyító, csábítja nézelődésre a kíváncsi szemeket. A barnás árnyalatokat folytatva, kakaó-barna szatén szalaggal tekertem körbe a tortákat és az ötvenes számgyertya is ilyen színű lett. Mi mással is díszíthettem volna a széldíszt, mint csokoládéval.A végeredmény magáért beszél!
Nagyon elegáns és látványos torta lett a torta, magán viselve az ünnepelt életművét. Fagylaltozókat és vendéglátó egységeket.
Számomra nagy élmény volt a torta készítése és kihívás egy újabb személyre szóló alkotás készítése.





5 megjegyzés:

  1. Ismét egy egyedi és különleges torta!!! Nagyon tetszik én még nem láttam ilyen szép fotós tortát. Nagyon tetszik a hangulata ez is annyira letisztult, különleges torta, nem az a tucat színes fotós...És az üveg lap alátét szerintem nagyon jól illeszkedik a tortához. Biztos vagyok benne, hogy nagy élmény számára ez a torta, ha én kapnék ilyet meg sem merném vágni...:))) Csudaszép!!!

    VálaszTörlés
  2. Na ez is igazi gyöngyszem, ilyen jól kitalálni és megvalósítani! Nem is láttam még ilyet, hogy az oldalára kerülnek a képek. Nekem nem nagyon tetszenek az ostya fotós torták, de ez szuper, az is jó, hogy szépiában lett nyomtatva. Ahogy ránéztem a tortára, csak 2 szintesnek láttam, majd háromnak és a negyediket csak akkor vettem észre, mikor olvastam a szöveget és gyorsan visszanéztem. Ez is mutatja, milyen harmonikusan van összerakva. Nagyon tetszenek a csokidíszek is. Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Igazán elegáns lett! Nagyon tetszik a hangulata, a szépiával a színharmónia is tökéletes lett, illetve az alkalomhoz illően édes nosztalgiát ébreszt. Egy életmű fő elemeit látni így egy tortán, azt hiszem igazán megható lehetett, szinte látom magam előtt, ahogy az ünnepelt párás szemmel körbenézegeti a fotókat - lent is, fent is, erről is, arról is. Aztán pedig újra! Csodálom a könnyed eleganciát, amivel ünnepivé varázsoltad ezt a tortát is! Még sorolhatnám hosszasan, hogy ez alkalommal mi tetszik és miért tetszik.
    A legtöbb tortádnál az az érzésem, hogy sok-sok mögöttes tartalmat is beleálmodsz, hangulatokat és szimbólumokat használsz. Legalábbis bennem mindig egy komplett gondolatmenetet indítanak el a tortáid! Élmény őket nézegetni!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett ez a torta is. Nagyon személyes és az egyszerűségében különleges. A fotók nagyon jó ötlet és ahogyan megvalósítottad is mesteri! Csak Gabihoz tudok csatlakozni!

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik,igazán személyes:)
    tudna valaki linet,vagy öteletet,hogy lehet a képeket rárakni?:) énis épp készülök egy fontos torta elkészítésére és nagyon jól jött az ötlet,köszönöm!:)

    VálaszTörlés