2011. október 16., vasárnap

MEGGYPIROS EXTRAVAGANCIA 2.RÉSZ

Aki ismer, az tudja, hogy nem vagyok oda a piros színért, de mostanában annyi piros karamell virágot készítettem, hogy mára már egészen megbarátkoztam vele:)
A szezon már lassan véget ér , én is az utolsó menyasszonyi tortáimat készítem.  Vannak még megrendeléseim a következő hónapokra vonatkozóan, de azok már kisebb volumenű torták lesznek. Az egyik utolsó nagy tortámat mutatom még meg nektek ma. Ezt a tortát 80 szeletből készítettem . Burkolata ekrü színt kapott, melyre meggy és tűzpiros átmenetű karamell virágokat készítettem. A torták oldala meggypiros organza szalagot kapott, több soron köré tekerve. A torták nem egymás tetején elrendezve, hanem szellősen állványra szerelve lettek összeállítva. A virágok nagyon impozáns méretekben készültek . Szerettem volna ha, mintegy esküvői évadzáróként ez a torta nagyon attraktívra sikeredne. Szerintem nem lett egy könnyen feledhető torta , remélem a menyasszony is így véli .







2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓ, ismét elállt a szavam. Hát bizony elérted a célodat vele, nem egy feledhető élményt varázsoltál ismét!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedvelem az ilyen impozáns remekműveket! Gratulálok!

    VálaszTörlés