2011. november 28., hétfő

ADVENTI KOSZORÚ








Az adventi készülődés elengedhetetlen része a koszorú, amit magunk is elkészíthetünk. A szakmámhoz hűen én mézeskalácsból készítettem , fonott kalácsból készített alapra. A kalácstésztát megfontam és koszorú alakban sütöttem meg, majd kikapcsolt sütőben hagytam egy éjszakát. Mézeskalács tésztából készítettem perecet, leveleket és mindenféle formát, majd dróttal átszúrva rögzítettem. Masnival és persze gyertyával kiegészítve tökéletes a sugárzott hangulata !

Nektek hogy tetszik ?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon egyedi és különleges lett!!:)
    Gondolom az illata is nagyon csalogató..
    Nálunk nem biztos hogy túlélné az ünnepeket...
    a lányaim valószínű hamar megdézsmálnák:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Tavaly én is mézeskalácsos koszorút készítettem, fent is van a blogon nálam is. :-)

    VálaszTörlés
  3. Tévedhetetlen szépérzéked van, nem győzöm csodálni! Ráadásul lassan új szavakat kell alkotnom, amik legalább részben kifejezhetik, hogy imádom ezt is!

    VálaszTörlés
  4. Most megleptél! Megesküdtem volna, hogy mélyzöld karamellvirágok lesznek piros szalagokkal! :D Annyira szeretem a karamellvirágaidat, hogy még a gondolata sem merült fel másnak. :)) De nagyon hangulatos és ennivaló lett! :))

    VálaszTörlés