2011. december 12., hétfő

TÜRKIZ MÁNIÁM .....


 A mai tortámat ismételten a türkiz jegyében írom . A torta egy fiatal asszony születésnapjára készült, egy nagyon kedves régi törzsvendégem kérésére. Szerettem volna nekik, valami elegáns és formavilágilag egyedi, különleges tortát adni, ezért döntöttem a már bemutatott virágom mellett. Ezúttal azonban kisebb változtatásokon esett át a virág, mert a szirmok ez esetben belülről voltak sötétebbek és kifelé menet világosodtak ki. A tortát nagy szeretettel készítettem nekik és nagyon sokat dolgoztam vele a kollégámmal Gáborral, hogy elérje a végleges formáját . Holnap kerül kiszállításra a végeredmény és reménykedem benne, hogy elégedettséggel fogadják.....



4 megjegyzés:

  1. Csodálatos!!! A virágok...a színek... a virágok közepe...imádom ezt a tortát is, nagyon! :-))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia. Nekem lenne egy olyan kérdésem,hogyan lehet titeket elérni?? Mert nem találok elérhetőséget :) Köszönöm Válaszod emailon keresztül is elküldheted nekem ha gondolod. Köszönöm szép napot neked :) brigitta_duka@freemail.hu

    VálaszTörlés