2012. február 7., kedd

FEKETÉN-FEHÉREN SOKADSZORRA....

Mi más is lehetne a mai bejegyzésem, mint egy igazi fekete-fehér torta, mely nagyon sok rajongót szerzett magának a kiállításokon.Nem is csodálom, mert engem is teljesen az ujjai köré csavart!  Hihetetlen nagy élmény volt megvalósítani, mert ez egy kis jutalomfalat nekem....mert ugye engem mindenki a fekete szín használatával azonosít, de én nem is bánom mert szeretem:)
Szóval a tortára visszatérve igazi elegancia ez is , mert letisztult ," egyszerű " , különleges és igazi maradandó szépség. Bátran vállalható, nem kell szégyellni , mert nem egy túlzó és merev torta.
A torta alsó része fekete színt kapott, mintegy megalapozva a gondolataimat és utána két fehér színű emelet következik. Formavilágában is rendhagyó -e torta, mert a középső dupla magas lett, mint egy henger és  ellensúly az alsó szint lapos mivoltjáért. A középső tortán kis elegáns, egyszerű motívumot jelenítettem meg, ami a felső zsúrtortán lévő virágot szimbolizálja. A körülvevő kis pöttyök sokasága , csipkemintát képez a virágmotívumok körül és az indaminták elegánsan zárják azt.
A felső szinten elterülő virág hegyes szirmai ellent mondanak minden általam vallott szabálynak, mert a hegyes szirmok nem teszik rideggé a végeredményt, hanem inkább eleganciát sugároznak! Bár ez annak is köszönhető, hogy a szirmok nem nyíl egyenesek, hanem kecses lejtésűek és szellősek.
Az íre a pontot a tortán tekergő fekete szalag és a masnin elhelyezett bross teszi fel. Formavilága és stílusa tökéletes kiegészítő lett.
De most ismét jöjjenek a képek amik helyettem beszélnek és remélhetőleg mindannyitok örömére nyújtanak majd esztétikai élményt ezen a zord napon.....





1 megjegyzés:

  1. Meseszép! Nagyon elegáns a fekete és egyáltalán nem komor vagy rideg. Az a csipkére emlékeztető minta az oldalán eszményi. A virág pedig szokás szerint csodás!

    VálaszTörlés