2012. március 26., hétfő

HÚSVÉTI KÉSZÜLŐDÉS A MATIAS CUKRÁSZDÁBAN ....


 Történt még egy pár héttel ezelőtt, hogy bevásárlás közben az egyik bevásárlóközpontban megláttam a Húsvéti kirakodó vásárt és benne egy rakás szalagot....
Mint kreatív ember neki is estem a nagy kupac szalagnak és kiválasztottam néhány tekercset amiből kihozható lenne valami jó kis Húsvéti torta.
Ki nem állhatom a szokásos formátumokat, ahol kisbárányok és mindenféle piros és kék tojás található...bárány és rengő kocsi.. :)
Szerettem volna valami kicsit szokatlanabb és mégis ünnepi tortát alkotni, ezért elhatároztam, hogy a narancs és barna vonalon fogok kivitelezni valamit. A két szín trendi is és nagyon passzol is egymáshoz, egy kis bronzzal megbolondítva szerintem tökéletes választás akármilyen alkalomra...
No de maradjunk most a nyusziknál :)...A tortán nincs más mint egy szem kis nyuszi, de ennyi tojás amit maga köré készített elegendő lenne egy óvoda számára.
A kollégám Gábor bőszen gombolyította a tojásokat, amíg én kialakítottam a tárolódobozokat, majd a többit a nyuszira bíztam ....
Belepakolt Ő mindenbe amit csak talált: láda, doboz, koffer és táska, egyszóval mindenbe amit talált :)

A végeredmény az üzletünk dekorációja lesz holnaptól, de készítek hozzá még egyet ami egy kicsit más vonalon gombolyít majd!

Kíváncsian várom a véleményeket, hogy nektek mennyire tetszik ez a kis földszínekből alkotott tortavariáció Húsvétra ?







4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik!
    Nem kell feltétlenül a hagyományos húsvéti színkavalkádhoz ragaszkodni.Egyedi mint mindig.
    Pompás,látványos dísze lesz a kirakatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lizi!
      Nagyon örülök, hogy neked tetszik, mert nekem ezek a színek azok, amik kellemes látványt adnak a színes ünnepi választékból.
      A másik tortám kék lesz, és az sem egy szokványos formátum :)

      Törlés
  2. József!
    Én ezt szívesebben választanám, mint a hagyományos húsvéti színeket:-))
    Nagyon tetszik:-))

    VálaszTörlés
  3. Épp az tetszik benne, hogy nem a megszokott narancssárga-citromsárga-zöld kombináció :) Holnap meglesem :)

    VálaszTörlés