2012. április 25., szerda

TORTA A TORTABIRODALOMBA...



Tortát készítettem  "Tortabirodalom Orsinak"  aki már régóta figyeli a blogomat és néha érces , de őszinte véleményével felbolygatja a blog életét.....
Pár hete keresett fel, hogy készítsek neki egy tortát amit vonattal fognak majd hazavinni az ország másik felébe. Én boldogan vállaltam  a munkát és készítettem neki egy kis meglepetést. Igen meglepetés volt, mert nem tudta Orsi sem, hogy milyen lesz....rám bízta a torta minden szegletét. Ami inspirációt kaptam, az a kommentek amiket a blogban hagyott és a színvilág amit a telefonon keresztül egyeztettünk .
A torta tehát barnás árnyalatot kapott. A burkolata pasztell karamell színű lett, amin kávé és kakaó barna karamell dekoráció csillog.
A torta íze is ebben a világban készült.
A felső torta kapucsínó töltetű lett, az alsó pedig a szállítást elősegítő belgacsokis torta lett, a biztos tartás érdekében.
A torta minden porcikája a barna színre alapozódott és remélem eléri célját az ünnepeltnél .....
A szó átvitt értelmében is, mert hosszú vonatozás vár még rá :)



6 megjegyzés:

  1. De kíváncsi vagyok Orsi reakciójára! Hiszen élőben még sokkal tökéletesebbek és ragyogóbbak a tortáid, mint ahogyan a fotók alapján látható - bár én csupán a képektől is mindig elájulok! :)))
    Gyönyörű és csodaszép alkotás és most is látok rajta újdonságot! Kifogyhatatlan vagy ötletekből!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lenjoz! Amikor elolvastam az írásodat azt mondtam ha ez a torta kibírja a vonatozást, már pedig miért ne bírná ki, egyszer én is meglepem magam egy ilyen gyönyörűséggel. Én nem is a km miatt aggódnék, ami jócskán kijutna nálunk is, meg egy államhatár, hanem az augusztusi forró nyár miatt! A barna szín igazán nem az én színem, de most más megvilágításba került nálam ez a szín is. Ezúton gratulálok Orsinak így ismeretlenül, remélem célba ért ez a barna tünemény.Üdvözlettel: Évi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kíváncsi vagyok én is a reakcióra, de nagyon gyönyörűnek tűnik képről a torta és élőben biztos még szebb. Picit irigykedem.... is ilyenkor... de pont a hétvégén említette a párom, hogy tudja vágyom egy "Józsi tortára" és majd egyszer valamikor teljesíti ezt a kívánságot....
    Nagyon szép a színvilág és az íze is biztos nagyon finom lehet.... Remélem jól viselte a vonat utat a torta:)

    VálaszTörlés
  4. Ez a színvilág áll most hozzám is a legközelebb, csodás lett, biztos, hogy tetszeni fog az ünnepeltnek:-)

    VálaszTörlés
  5. Ez a csoda már a hűtőmben pihen :) Szerencsésen átvészelte a hűtőkocsi-séta-troli-séta-vonat-séta-kocsi utat. Közel 400 km Győrből Szabolcsba :) De kérem, aki tud, az tud. Olyan masszívan áll, mintha csak a szomszédból hoztam volna.
    Álomszép a torta, csodálatos színvilág, aprólékos kis részletek. Minden porcikáját imádom! Egy beteljesült álom a mai napom, déltől folyamatosan vigyorgok. :)
    Köszönöm szépen ezt a gyönyörűséget Józsi! Emlegetni fogom még nagyon sokáig ezt a napot!
    Holnap fogom megvágni, ígérem beszámolok az ízéről is, bár ma teszteltük a szedres mákos és a csokis mousse-t. Tökéletesek voltak.

    VálaszTörlés
  6. Úúúú, de gyönyörűűű!! Ahogy csillognak a virágok!! Meseszép!!!

    VálaszTörlés