2012. április 17., kedd

ÚJRATÖLTVE EGY RÉGI FORMÁCIÓ...

 Egy már jól bevált formátum amit ma megmutatok nektek...
Már számtalan variációban készítettem el, mert nagyon sokaknak szimpatikus a visszafogott eleganciája.
Ez úttal egy kedves olvasómék kerestek meg, hogy készítsek számukra egy tortát a " 47"-es számút :)
A blogból választották ki és ajándékként vitték esküvőre. Mivel nem szoktam készíteni egyforma tortákat, ezért kicsit csaltam az elrendezésben és a szalaghasználatban is és más lett a torta hangulata, mint az eredetinél....
Ezeket a kis csillagvirágokat én is nagyon szeretem, mert nagyon látványos kis zuhatagot lehet építeni belőlük, persze virágok tömegéből.
Remélem volt sikere ebben az esetben is a tortának és hozzájárulhattam mások ünnepének sikeréhez...




4 megjegyzés:

  1. József!
    Valóban csodásak ezek a kis csillagvirágok, egyébként is kedvenc virágom.
    Nagyon szép, nagyon ünnepi:-))

    VálaszTörlés
  2. Sőt, gyönyörűűű! :)
    Tünde

    VálaszTörlés