2012. május 18., péntek

SZIGORÚAN CSAK FELNŐTTEKNEK :)


Nem hiszem, hogy láttatok már tőlem olyan tortát, mint amit ma mutatnék nektek...
Semmi komoly, sőt elég komolytalan a torta.
Egy kedves vendégem keresett meg azzal a kéréssel, hogy készítsek neki egy olyan tortát, amin szerelmeskedő párok vannak különböző pozitúrákban, mert egy kedves barát házaspárt szeretnének meglepni vele.
A meglependő pár ugyanis most áll a babaprojekt előtt és egy kis inspirációval szeretnének nekik segíteni.
Hogy milyen alkalomhoz lesz kötve a meglepetés és hogy mikor adják át a tortát azt nem mondhatom el, mert nem szeretném a poént lelőni, de remélem sikere lesz!!!
A tortán 3 pozitúrát és egy jelenetet, mint lezárást ábrázoltam, ahol már az ejtőzés jelenik meg :)
Nem szerettem volna és a vendég sem szerette volna, ha a torta közönséges vonalon fut, ezért igyekeztem úgy készíteni a tortát, hogy nyomdafestéket tűrő legyen...
A torta alján a lezáráshoz, biztos ami biztos elhelyeztem egy 18-as karikát figyelmeztetésül.



6 megjegyzés:

  1. Bocs, de a csaptelep rossz helyre került :))) Fantasztikus egyébként!

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű de nagyon jó lett!Simán a jó ízlés határain belül van. Bár kinek mi.Van akinek már egy sima tanga vagy egy popsi is felborzolja az idegeit,megbotránkoznak ha szexualitással kapcsolatos téma megjelenik egy tortán,de vannak ennél durvább dolgok is amire tényleg kitenném 18-as karikát,de hát az is csak egy torta vagy nem?

    VálaszTörlés
  3. Egyvalamire nem jöttem még rá,hogy az összes pasi szemüveges,véletlen,vagy van valami jelentősége?!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek!

    Lizi: Az összes pasi ugyan az lenne, ha nem jöttél rá és a nő is ugyanaz akart lenni, csak mindig más pozíció és másképpen áll a nő haja:)
    Attól függ, hogy a párja hogyan túrta szét :D

    VálaszTörlés
  5. Bocsi és tényleg,közben rájöttem én kérek elnézést ezt benéztem.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Lenzoj!

    Köszönjük a fantasztikus tortát,nagyon finom volt és óriási sikert aratott!
    További sok sikert kívánunk!

    A torta "tulajdonosai" :-)

    VálaszTörlés