2012. május 10., csütörtök

TÜRKIZ TORTÁM AMIT MÁR ELKÉSZÍTETTEM EGYSZER BEMUTATÓRA, DE MÉG NEM MUTATTAM BE..



Ezt a tortát, akik a kiállításokon jártak már láthatták egyszer, de még nem készítettem el élőben eddig....most ez is elérkezett:)
A türkiz egy időben nagy kedvencem volt és kísértett is egy ideig, mert rengeteg torta készült minden árnyalatában.
Ez alkalommal egy kedves vendégünk beleszeretett ebbe a formációba, ezért végre elkelt ez a formátum is .
Mondhatnám , hogy már rutinból készült, de nem mondom, mert minden torta egy kihívás...és minden alkalommal kap az ember egy-két új részletet amiben elmerülhet.
A tortát nemrég fejeztem be és holnap reggel már viszik is. Remélem az ajándékozott nagy örömét leli majd benne.


5 megjegyzés:

  1. Személy szerint nem kedvelem a kéket. Nagyon nem... Úgyhogy lementettem a képet, megnéztem barnában és úgy nagyon tetszik. Tehát maga a torta nagyon szép, a virágok közepe különösen tetszik ( kis diszkógömbök :) ), csak ez a szín... :D :D :D Kíváncsi lennék élőben milyen hatása lenne.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Orsi ezt a sok hozzászólást..
    És csak egy megjegyzés tőlem : Nem lehet minden torta barna ám :)
    Lehet, hogy nem színed, a kék( én ezt nem mondhatom el, mert idén mindenből csak kéket veszek, mármint ruhából...lehet le kellene már állnom !
    De neked is nagyon tetszett volna élőben ebben biztos vagyok...
    A megrendelő teljesen elalélt tőle és percekig nem jutott szóhoz az ámulattól(de ezt nem nagyképűségből mondtam )

    VálaszTörlés
  3. Az első gondolatom a tortával kapcsolatban az volt: gyönyörű, elegáns, és ránézésre is finom.
    Ennyit számít, kinek melyik a kedvenc szine, nekem a kék minden formában jöhet, ezért első ránézésre szívembe zártam ezt a tortát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Catty !

      Jó volt olvasni a hozzászólásodat, már csak azért is mert bebizonyosodott, hogy nem vagyunk egyformák....mindenkinek más az ízlése és ez így a jó!!!
      Nekem is tetszett ez a torta, egyébként meg sem osztottam volna veletek.
      Nekem a torták terén széles a szín ízlésem és bevallom a tortákon és a falakon ki nem állhatom a kéket, de ez mégis nagyon bejött nekem is :)

      Köszönöm még egyszer.

      Szép estét kívánok .

      Törlés
    2. Kedves Jozsi!
      Par hete talaltam ra a bloggodra es azota is minden nap olvasom.Nekem szinek ide, szinek oda minden tortad tetszik.Minden tortan harmonizalnak a viragok a formak.Gyonyoru kifinomult es hibatlan minden egyes darab.Gratulalok a munkadhoz es tovabbi sok sikert!

      Eva,England

      Törlés