2012. szeptember 9., vasárnap

Palóc népviselet...újragondolva


Mint azt már mondottam előre nagyon nagy munkáim voltak a múlt héten.
Most szeretném nektek bemutatni az első tortát amit készítettem .
Azért döntöttem amellett, hogy egyesével mutatok meg mindent és nem együtt mert annyi kép és emlék gyűlt össze, hogy nem tudnám egy bejegyzésben mind leírni és sok kis apróság kimaradna belőle.
Most nincs még sok erőm hosszú bejegyzésre mert még nagyon fáradt vagyok, de később ha mindent megemésztettem akkor lesz nagy beszámoló....
Annyit elárulok előzetesben, hogy egy olyan felkérést vállaltam el, ahol magyaros motívumokkal kellett dekorálni 400 szeletnyi tortát és 500 desszertet.
A torták egyenként 50 szeletesek lettek.
Én igyekeztem kicsit újragondolni a magyaros motívumokat én nem csak a kalocsai mintákat használni.
Ezt a tortát is egy palóc népviselet részlete ihlette amit a neten találtam és amikor rábukkantam a képre tudtam hogy ezt akarom.
Sokaknak cifra lesz lehet, de nekem nagyon nagy kedvencem lett. Egyszerre magyaros és egyszerre Józsis is :)




A legalsó tortán lévő palóc motívumok a fekete alapon nagyon szépen visszaadják a hangulatot .
És a kicsiny kép ami engem nagyon megfogott.
A torta tetején lévő virágokkal akartam visszaadni a mellény virágainak motívumát.

Remélem tetszik majd nektek is a torta és a többi is szépen sorban.....még egy kis türelmet kérek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése