2012. szeptember 11., kedd

Személyre szabott torta latinos hangulatban...

A mai tortaalanyom egy igazi személyre szabott torta...
A megrendelők nagyon messziről jöttek hozzám a rendelésük miatt és utaztatták a tortájukat. Előre megbeszélt időpontban találkoztunk és egyeztettük a részleteket. Szerettek volna egy kedves barátjuk számára egy igazán rászabott tortát és ehhez kaptam is instrukciókat ...
Az ünnepelt szereti a latin táncokat és rendszeresen jár is táncolni. Két gyermeke  és férje a megadott paraméterek alapján készültek el, természetesen nem tökéletes másolatban :)
A férj a vicc kedviért kapott "jódlinadrágot"...természetesen ennek is meg van a magyarázata :)))))
A születésnapos foglalkozását tekintve óvónő ...éppen ezért az alsó tortára kis lurkókat készítettem amik mint egy bújócskás jelenetben másznak elő a tortából...
A burkolat színeit igyekeztem a latinos temperamentumnak megfelelően beállítani és ezt a hangulatot fokozandó egy nagy karamellvirágot is tettem a tortára.
Izgatottan vártam a megrendelőket, hogy lássam az arcukon a reakciót amit kivált belőjük..
nagy örömömre a pozitív reakció nem maradt el, mert izgatott és zavart mosolyt majd hálás pillanatokat kaptam fizettségül.


Köszönöm a megrendelést és isten éltesse az ünnepeltet a harmadik x-en !!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése