2017. május 30., kedd

Sziszi és András nagy napja

Ismét egy kedves történet, melynek a részese lehettem egy picit én is .

Még hónapokkal ezelőtt találkoztam a fiatalokkal a szalonban és ismerkedtem meg velük . Már ahogyan találkoztunk tudtam, hogy ismét egy "szeretem " párral hozott össze az élet, pontosabban Landesz Kati a Creative Weddings by Landesz Kati Esküvőszervezés  tulajdonosa. Imádok Katival dolgozni, mert mindig ráhangolódik a párokra és kézben tartja az eseményeket a helyszíneken !



Sziszi és András olyan pár, akin külső szemlélőként is látható, ahogyan figyelnek egymásra és az összhang kettejük között tökéletes. 
A személyes megbeszélés és kóstolás alkalmával szinte rögtön megtaláltuk a közös hangot és éreztem a bizalmat felőlük  irányomban.  Jó volt, ahogy szépen körvonalazódott minden és kialakult a tortaelképzelés, ami nekik készül és csak az övék lehet ...

A tortaasztal összetételében egy három szintes torta volt a központi elem és emellett egy kisebb zsúrtortát is hozzá terveztem, néhány apró desszert kíséretében.
Ízekben a gesztenyés-áfonyás, a csokoládé trilógia és az epres mascarponés ízeket választották.
A torta  burkolata vajszín lett és ezen púder, pasztell rózsaszín és mályva színben készítettem romantikus csokrot.
Ugyanez a dekoráció vonult végig a kis kollekció minden elemén .




A helyszínen én is kint voltam egy picit és meglestem Őket. Jó érzés a szívemnek, ha jó embereknek dolgozhatok, és emellett olyanoknak, akik értékelik a munkát ami egy egy tortában benne van.  Csodás volt minden a helyszínen és szuper kis csapat dolgozott a háttérben , hogy a vendégek jól érezzék magukat. 
A tortaasztalhoz mécsesek és élővirágok is párosultak az összképet még teljesebbé téve . Mielőtt eljöttem a helyszínről még a tortaasztalt is összekészítettük Mónival és Anikóval a
Fleur&BallonDekor  jóvoltából . Móni és Anikó igazán szívvel és lélekkel dolgoztak és a helyszín fantasztikus dekorációt kapott !
Bekészítettük még a desszertasztalt is , hogy már a vizuális látvány is fogadja a vendégeket . Néhány kis desszertet felhelyeztünk a csodás helyszín desszertasztalára és szépen a háttérbe vonultunk, hogy ne zavarjuk a résztvevő vendégeket ...

Drága Sziszi és András !

Csodás emberek vagytok és részemről volt megtiszteltetés, hogy beengedtetek életetek első közös nagy napjába ! Jó volt látni a boldogságot az arcotokon és  kicsit bepillantani a kulisszák mögöl :)
Ha közhelyes lehetek kicsit, akkor azt kell mondjam, hogy ti egymásnak vagytok teremtve és ezt bárki láthatta, aki jelen volt, de ha csak a képeket nézi bárki, akkor is ott a pillanat rajtuk, a ti nagy pillanatotok !
Kívánok nektek nagyon sok boldogságok, örömet és szerelmet és azt, hogy becsüljétek megy egymást ugyanúgy , ahogyan eddig, mert mindketten fantasztikus emberek vagytok :)

Nagyon köszönöm a fotókat Petrilla Szabolcsnak :  Petrilla Photography – www.petrillaphotography.com  A képeken rajta van az a bizonyos pillanat :)   Imádom !


Helyszín : Playa Luna

Lengyel József


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése